miercuri, 5 august 2009

B - ce faj m

B - cum e cu ratiu?)) (ratiu = "un ONG" )

A -)

A - oameni de cacat

A - ba ce cacat

B -)))))

A - futui in gura de maimutoi etatisti

B - le ai zis ceva?))

A - ridica nivelul de "constiinta" comunitara

B -))))

A - )))))))

A - nu

A - l am ascultat si am plecat

B -))))

B - ai zis buna ziua barem

B -))))))

A - mi a dat o cola

B -)

A -)))))))))))

A - da

A - dadeam din cap aprobator cand turuia despre "proiectele" lor

B -)

A -)))))))))

A - si ii beam cola

B -))))))

B - that s a nice coke

B -))

A - nu m as mira sa spele bani la greu acolo

A - era rece

A -)))))

B -))))

A - cateva gaoaze de alea idealiste pe acolo

A - se fataiau

A -))))))

B - ez iujual

A - si vorbea ala

A - si il puneam sa repete cand zicea de parteneriate private

A - public private

A -))))))))))))

B -))))

A - cica

A - "prioritizam nevoile comunitatii"

A -))))

A - fac puncte "info"

A - in care oamenii isi pun biletele cu "nevoile" lor

A -))))))))))))

B -))))))))

A - pe urma se roaga de ministere si primarii sa i finanteze

A - daca nu sunt deja mana n mana

A - ca filantropi ce sunt

A - ba

A - incredibil ce cacaturi

A - proiect "bucurestiul ca legenda"

B - bingo

A -)))))

A - puneau panouri pa acolo

A - cu harti

A - si oamenii puneau semne pa harta cu legenda: ce inseamna pt ei locu ala

A -)))))))

A - si il intreb: dece?

B - : |

A - cica sa descoperim locuri lasate uitarii

A -))))))))))))))))))))

A - de ce pula mea?

A - nici el nu stia

B -)) cauta aur bre

A -))))

B -)))

A - acuma fac nu stiu ce proiect artistic

A - in parc

A - cu primaria

B - desene pa asfalt?

B - : ))

B - cine i acolo primar

A - pe baza problemelor "identificate de primarie"

A -)))

A - nu

B - aia i

A - fac "filme"

B -))

A - de "constientizare" a problemelor

A - imi venea sa i dau o palma

A -)))))))))))))

A - BA IN PULA MEA STII UNDE TE AFLI??

A -)))))))))))

A - trezeste te dracu

A - boemu pulii

B -))

B - era spilcuit ashea?

A - era un fatalau

A -))))))

B -)

B - ca corlatean

B - aia i

A - basit d ala de bucuresti

A - :- J

B - clar

A - entuziasmat

A - pozitiv asea

A - plin de energie

B - bub.

A - dobitoc sadea

A -)))))

A - ieri m a oprit una pe strada sa mi ia un chestionar

A - lol

A - si mi a dat cafea

A -))))))))))))))

B - ye

B -)))

A - la sfarsit

B - era rece?

B - pardon

B - buna?

B - : ))

A - m a dus undeva unde era un comp

A - si m a pus sa ma uit la reclame

B -)))))))))))))

A - erau la bere

A - care este cel mai puternic sentiment cand vezi aceasta reclama?

A - indiferenta totala

A -))))))))

A - asa i am zis

B -))

A -))))))))))))))))))))))))

A - Ce iti doresti pe plan profesional in urmatorii 5 ani?

A - fut ma ta

A -)))))

B - =

B - )))))))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu